Dagdrömmar

Känns som att jag skriver detta väldigt ofta men jag förstår helt ärligt inte vart veckorna tar vägen . Det var ju inte längesen det var torsdag och snart helg , eller söndag ? Dagarna går i en rasande fart och vi är redan inne i mitten på oktober . Halva VFU:n är avklarad vilket gör att imorgon om en vecka gör jag redan min sista dag på förskolan för den här gången . Skönt att tiden går fort på ett vis , kom på mig själv med att sitta och tänka på advent och julen innan . När dagarna är såhär gråa och tråkiga som den har varit idag längtar man lite extra till julen , dels för att det förhoppningsvis är snö ute då och dels för att julen är en av de bästa högtiderna på hela året . Lyssna på julmusik , slå in julklappar , äta god mat och bara umgås med nära och kära är det ju absolut inget fel med :) Efter jul och nyår får även våren komma fort så att det blir sommar fort igen ;) Nog för att höstterminen brukar gå fort men det är mycket vackrare ute när knopparna börjar komma fram igen . Nog för att det är ett tag kvar tills blommorna börjar knoppa igen men drömma kan man ju alltid göra ;)

Imorgon slutar jag 14.00 på VFU:n , sedan ska jag direkt iväg till gymmet . Imorgonkväll blir det fredagsmys med M och när jag inte jobbar i helgen ska resterande tid spenderas med honom också :) Trots att jag jobbar både lördag och söndag så tror jag allt att det kommer bli en fin helg ändå och den kommer säkert gå i rasande fart som alltid !

För att liva upp denna regniga och gråa dag bjuder jag lite bilder från den senaste veckan då vi stundvis har haft fantastiskt väder :)
 
 

Ditt Ord :)
Postat av: Sara - Mamma till Julian & Philippa <3

Åh tack, det var ett bra tips! Det ska jag försöka tänka på :) det är ju sant, det blir ju liksom uttjatat :)

2013-11-08 @ 21:27:54
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Pinglan

Hej snäckan! Vet inte hur jag trillade in här men det var ett tag sedan... kul att du fortfarande har kvar headern som jag gjorde, hihi. Kram!

Svar: Hej Pinglan! Det var längesen , allt bra med dig ? :) Hihi , jaa , jag har varit jättenöjd med den , men sedan en tid tillbaka har jag varit sugen på lite uppfräschning , något du är intresserad av att hjälpa mig med ? :) KRAM
S . Rosell .

2013-11-09 @ 23:21:18
URL: http://hejnovember.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0