Tentaångest?

Tog en promenad tidigare idag i hopp  om att motivationen skulle hitta tillbaka men det gick inge vidare . Ska försöka läsa lite till innan jag ger upp det för idag . Stundtals har jag en väldig tentaångest och stundtals känner jag att jag har rätt bra koll på läget , hur det egentligen är kommer visa sig så småningom när jag får reda på tentaresultatet !

Efter en välbehövd tenta-lunch imorgon möter jag upp syrran i Ulricehamn där vi styr kosan mot Hökensås och årets Boccia & Varpa - tävling . Det har blivit lite av en tradition att hyra stuga där denna helgen sedan mamma och pappa bytte från husvagn till husbil . Därför är det skönt att tentan är innan helgen vilket betyder att jag inte kommer behöva plugga en enda minut i helgen och det ska bli såååå skönt :)

Önska mig lycka till på tentan imorgon ! Trevlig helg :)

Väldigt backigt hela elljus-längan runt , skönt å få upp flåset :)


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0