Lördag eftermiddag

Jag har jobbat några timmar på förmiddagen. Nu har jag kommit hem och fått i mig lite mat. Regnet smattrar mot fönstret och jag tänkte göra en plugg-rusch, hur mycket jag får gjort återstår helt enkelt att se. Mina pluggplaner har inte riktigt fungerat de sista dagarna. Jag har helt enkelt prioriterat annat, som att vikariera, ikea-besök och fixat klart de sista på mitt rum (som för övrigt börjar bli hyffsat klart nu). Jag har tänt levande ljus i rummet, det gör att det förhoppningsvis blir lite mysigare att dyka ner i plugget. 
 
Här kommer några bilder från de senaste dagarna på instagram (@rosellsara):

Fick himla fina blommor av M på alla ♥ dag :)

Workshop bild: från konkret till abstrakt.

Workshop textil: vävning.
 
Ha en fortsatt fin helg!

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0