Tulpaner

I torsdags var det som sagt dags för termin fems sista examination . Efter en hel dag med konflikthantering och likabehandling var jag rätt slut i både kropp och knopp kan jag lova . Därför blev jag väldigt glad när M stod vid spisen och förberedde inför middagen när jag kom hem . På bordet stod en bukett tulpaner . Medan maten stod i ugnen hanns ett bad med :) Dagen slutade på topp kan man säga ! Små små gester som jag kanske uppskattar mest i ett förhållande . Sen att jag hade hintat om att tulpanens dag var i onsdags behöver ju kanske inte nämnas här ;) Trots det blev jag väldigt överraskad , och glad förstås , när jag kom hem och möttes av detta . Tack hjärtat 
 
Dagen efter hade de slagit ut betydligt mer och var då mycket finare :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0