Sol och plusgrader

Det är väldigt glest mellan uppdateringarna nu för tiden, men jag skyller på den andra bloggen som jag driver inom skolan. Sist jag skrev var det grått och trist ute. Idag är det däremot andra bullar, solen skiner och det är närmare tio plusgrader ute! Trots det har jag suttit inne hela förmiddagen och pluggat. Anledningarna stavas seminarie, tenta, och VFU. Vi går ut på VFU om en och en halv vecka och innan dess har jag häcken fullt, milt uttryckt. Jag kommer dock ta vara på solen när för en gång skull är här, så resten av dagen är det jag som lägger skola och allt som hör därtill åt sidan och njuter av bland annat en härlig vårpromenad. 
 
Tids nog ska jag uppdatera med lite bilder från det senaste. M och jag har ju varit både på dop men även i Polen på kryssning :) Nedan publicerar jag i vanlig ordning bilder från den senaste tiden från instagram (@rosellsara):

Bild från kryssningen ♥
Workshop: Musik och rytmik.
Årets första tussilago hittade jag för över en vecka sedan!
Workshop/studiebesök på Borås konstmuseum. 

Läs mer om de båda workshoparna på saraelsamaria.blogg.se!
 
 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0