Lördags kväll

Vi är mitt uppe i helgen och jag är även mitt uppe i min jobbhelg. Jobbade till 13 idag och ska jobba hela dagen imorgon. I eftermiddags åkte jag till syrran i Ulricehamn för att spendera resten av dagen och kvällen där. Hon håller på och hjälper mig att läsa igenom två skoluppgifter. Tanken är att vi ska käka tillsammans om en stund. Som en överraskning dök mor och far upp här så maten är redan på gång.

Veckan som varit har inneburit mycket jobb och plugg. Träning har jag knappt hunnit med, men det får jag ta igen om ca två veckor när sommarlovet är på ingång. Ska bli väldigt skönt med lov faktiskt! Trots att vi har en del kvar att göra innan jag får ledigt börjar jag ändå se slutet på den här terminen, som var relativt lugn till en början med hektisk nu mot slutet. Efter sommaren är det ju bara en termin kvar! Kanske därför jag längtar lite extra tills detta sommarlovet, trots att det förmodligen är det sista jag kommer ha. 
 
I vanlig ordning publicerar jag några instagrambilder från den senaste tiden (@rosellsara):

Möhippa för Anna förra lördagen.

Magisk morgon tidigt i torsdagsmorse innan jobbet.
 
Ha en fortsatt fin lördagskväll!

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Tack för igår! Det var trevligt, även om det inte riktigt blev som vi hade tänkt oss. :) :*

Svar: Tack själv! Hehe jaa, men det det vart ju bra ändå :)) :*
S . Rosell .

2014-05-18 @ 12:05:21
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0