Söndagkväll

Helgen är över och imorgon startar en ny vecka. Tycker vi hunnit med mycket i helgen. I fredags hämtade vi vår nya soffa som vi beställde i början av juni, som vi väntat på den! Men nu är den här och det blev superbra. Betydligt skönare och snyggare än den gamla :) I lördags var vi först en sväng i Borås för lite ärenden och sedan fortsatte mamma, pappa, Mattias och jag till Ödenäs för en eftermiddag/kväll med Mattias pappa och hans fru. Mycket trevligt! Vi satt ute länge och det var faktiskt riktig skönt, alldeles ljummet, precis som en sommarkväll ska vara. Idag var syrran och jag i Gällstad en sväng på förmiddagen och eftermiddagen ägnade jag åt att piffa upp en byrå från Ikea.


Rosa är inte riktigt min stil men jag blev faktiskt ganska nöjd med resultatet :) 

Hoppas ni haft en lika fin helg som jag haft! 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0