Födelsedagskalas och Nyårslöfte

I fredags blev jag ett år äldre, vilket firades i dagarna två. I fredags var släkten på min sida här och i lördags var Mattias släkt här. Vi fick helt enkelt inte plats alla samtidigt, därav två kalas. Jag fick många fina saker och är mer än nöjd med firandet. Tänk vilka fina människor jag har omkring mig! 

Tanken slog mig i helgen att det är väldigt längesen jag fotade med systemkameran. Varför vet jag egentligen inte, men jag ska försöka bättra mig. Det är ju sååå mycket roligare med bra bilder, åtminstone för min del när jag tittar tillbaka i arkivet. Men även ha bilder att titta tillbaka till på datorn från exempelvis jul och födelsedagar. Det där spontanfotandet har tyvärr försvunnit helt och hållet. Det får helt enkelt bli ett nyårslöfte: Att bli flitigare att fota med systemkameran📷 

Söndagen spenderades i den Förtrollande skogen. En av födelsedagsprenterna jag fick: en målarbok för vuxna helt enkelt. 


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0