Orange is the new black

Den serien har jag fastnat för fullständigt, sååå bra! För er som inte vet handlar den om en tjej (Piper Chapman) som ska sitta av ett fängelsestraff för ett brott som begicks för tio år sedan. Det är allt annat än lätt innanför väggarna och hon skaffar sig både vänner och ovänner under den tid hon sitter inne. Två av tre säsonger har jag plöjt igenom i helgen. Jag blev nämligen magsjuk i fredagskväll så för att fördriva tiden började jag se på denna serie. En serie som jag nu inte kan sluta kolla på 😊 



Annars rullar allt på. Julafton om två dagar och julklapparna är färdiginslagna och väntar på att få öppnas. Julskinkan är griljerad och gröten kokad. Mor och far kommer hit på uppsittarkväll-mys imorgon. Då ska vi äta risgrynsgröt och julskinkemacka innan den traditionella bingon börjar, på den punkten är vi precis som pensionärer 😉 Jobbar imorgon också innan jag går på fem dagar ledighet. Jobbar sedan två för att vara ledig sju dagar., så borde det alltid vara 😁 

Ha en fin kväll! ✨

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0