Mors dag

Veckan som gått har varit hektiskt. Avslutning med gympan i måndags med tunnbrödsbakning. Väldigt mysigt och gott ;) I onsdags var det kvällsmöte med jobbet. I torsdags sov vi över på förskolan med alla barn som ska börja skolan till hösten. Väldigt mysigt men jag var fruktansvärt trött i fredags när jag kom hem. Hann inte hem i torsdagskväll, vilket innebär att jag jobbade mellan 8.30 i torsdags till 13.30 i fredagseftermiddag. Så det är kanske inte så konstigt att jag var trött. För att inte somna åkte vi hem till mamma och pappa på fika innan vi åkte hem och påbörjade middagen. Natten till igår sov jag 12 timmar, ändå det var jag ganska seg under gårdagen. Trots det begav vi oss en sväng till Borås för att kolla på soffa. Den soffan vi har nu är mer trasig än hel, och inte alls bekväm att sitta i. Det blev dock ingen beställning då vi hade glömt att ta några mått. Idag är det alla mammors dag. För att fira vår mamma ska vi hem till Dalstorp och äta en riktig god söndagsstek. I eftermiddag bär det av till farmor och farfar på eftermiddagskaffe - ett bra avslut på helgen.
 
Tunnbrödsbakning in the making.
 
Denna söta lilla bofinksunge var på förskolans gård i fredags. Inte alls skygg vilket barnen tyckte var väldigt spännande.
 
Hoppas ni haft en fin helg och får en bra start på nästa vecka!

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0