Snart är det fredagsmys, är det sant? Är det verkligen det? Det är det absoluuuuuut!

Jag brukar säga att måndagskväll är den bästa dagen på hela veckan, för då är det som längst till nästa måndag. Men jag måste medge att torsdagar är inte dumma de heller :) Det blir förhoppningsvis en lugn helg i goda vänners lag och ett kärt återseende på Gunnars. 
 
De senaste veckorna har jag haft ett enormt shoppingsug (det har lugnat sig lite, tack och lov!) och en fixar-känsla då jag vill fixa och ändra om här hemma. Bilden nedan är tagen för två veckor sedan, och visar några av mina senaste inköp: kakelplattor från Loppisverkstan, en nygammal vad (loppisfynd) och två vinglas som fick nytt användningsområde. Den vildvuxna murgrönan är för övrigt stöldgods från Alingsås :) 
 
Dålig kvalité på bilden, men resultatet syns ju ändå.
 
Suget att förändra och göra finns fortfarande, så vi får se vad nästa projekt blir! Trevlig helg!

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Jag tycker mer att det ser ut som en vas och inte en vad. ;)

2015-10-10 @ 16:24:18
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0