Julen är bortstädad

Igår städade vi bort julen här hemma. Efter nyår vill jag att allt ska bli som vanligt igen. Adventsstjärnorna får däremot vara kvar en vecka till eller så. Strax därpå kommer vårkänslorna smyga sig på, samma visa varje år. Fick tulpaner av syrran ikväll, vita och fräscha, vilket är ett steg i rätt riktigt så att säga. 

Har haft besök av Malin och syrran ikväll. Pratade ikapp om allt som hänt sen sist, vilket var en hel del. Blir en tidig kväll för min del skulle jag tro, åkt på en förkylning efter den blåsiga (och kalla) Danmarksresan. Mattias jobbar kväll så han går på helg när han slutat jobbet om några timmar. Jag jobbar 9.15-17.45 imorgon sen tar jag också helg. Jobbar två dagar denna vecka, helt okej jobbvecka om ni frågar mig. Så borde det vara så oftare!
 
 Innan julen städades ut...

Ditt Ord :)
Postat av: Fotograf Malin Stolt

Skönt att få bort julen faktiskt :)

2016-01-11 @ 20:53:22
URL: http://www.malinstolt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0