Ytterligare en jobbvecka har snart passerat

Min lilla vilostund på soffan i måndags blev inte så liten. Stensomnade i över två timmar och när jag väl vaknade vid 23-tiden och hade förflyttat mig till sängen kunde jag inte somna. Därför var det en ganska trött Sara som begav sig till jobbet på tisdagsmorgonen långt innan tuppen vaknat. 

Mattias jobbar din sista kväll för denna vecka och jag sitter upp (vågar inte lägga mig ner 🙊) i soffan och kollar på tillbakablickar från Lyxfällan på TV3. Lite lagom uppladdning inför veckans sista arbetsdag i morgon. 

Helgen ser ut att bjuda på dans, barnvakteri och lite mer dans. Hoppas att hostan och förkylningen ger med sig bara... Det är fortfarande samma som jag fick med mig hem från Köpenhamnsresan i början av året, därför tycker jag att det är på tiden att den försvinner nu, helst för gott! 

Myser med tända ljus ikväll, som så många andra kvällar. 

Ha en mysig helg! 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0