Lugn helg

Helgen har varit lugn och skön. Fredagen gick fort, eftersom jag inte var hemma förrän efter 17. Lördagens lunchdate på torgstallet var både god och mysig ;) Slog till på en lammburgare för då vet jag att skulle bli både mätt och belåten. Syrran och jag åkte sedan vidare till Dalstorp för eftermiddagskaffe. Under tiden som jag var borta åkte Mattias till tippen med en första omgång skräp. Det lär väll bli ytterligare några lass innan jag känner mig klar med vinden.

Idag har jag dels duschat av alla blommor (de måste ju glänsa fint till visningen på fredag), tvättat en maskin tvätt och varit hos en kollega och köpt loss bebiskläder och bebisartiklar som hon ändå ville bli av med. När jag kom hem därifrån gick jag igenom vad vi egentligen har i klädväg. Sorterade även alla kläder i storleksordning och lade sedan ner de i plastpåsar som jag märkte med respektive storlek så vi smidigt får tag i de kläder vi behöver. Har även skrivit en lista om vad vi behöver köpa på Gekås nästa helg, och det känns faktiskt skönt att det inte behövs så mycket kläder till pyret i magen, men dock en hel del annat!

Nu blir det strax käk här. Vi lyxar till det och ska äta samma rätt vi åt igår också eftersom det blev så himla mycket över! ;) Skönt att inte behöva laga någon mat idag i alla fall. Nu till veckan väntar jobb, simning, Gekås och lägenhetsvisning, spännande!
  
Lammburgare med sötpotatis-pommes och coleslaw.
 

Ditt Ord :)
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så gott

Svar: Det var det verkligen :)
S . Rosell .

2017-03-05 @ 20:48:16
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0