v. 36+1 (v.37)

Vi är nu inne i maj månad, den månad som vår bebis är beräknad att komma. Jag räknar dock inte med att den kommer förrän i juni, även om jag hoppas att den behagar titta ut tidigare. Den kan komma när som helst, vilket känns både pirrigt, nervöst och spännande! Än så länge har jag inte känt av särskilt mycket, hade lite vad jag tror var förvärkar i samband med flytten för några veckor sedan, men det känns inte som att det räknas med tanke på att det var några intensiva dagar då.
 
Sista gången på föräldrakursen var igår och vi passade samtidigt på att hämta babyskyddet som vi hyr via BVC. Nu ska den bara monteras i bilen också. Vaggan är hämtad från mamma och pappa och slipningen av den är gjord. Har köpt grundfärg och snickerifärg som ska målas på också, men det får bli senare i veckan. Skötbordet är ihopmonterat och på plats, har än så länge endast lagt dit blöjor och tvättlappar men det ska dock fyllas på med mer innan den biten är helt klar. Ska köra i pappa till Borås i eftermiddag för att han ska hämta husbilen, då ska jag passa på att svänga förbi Beginngers och höra om vagnen är klar att hämtas. Enligt överrenskommelse med de ska den levereras denna veckan, och jag är ganska säker på att de skulle ringa innan, men än har jag som sagt inte hört något. Annars är kläder, filtar och påslakan upptvättat och redo att börja användas. Började packa BB-väskan lite smått igår, och att den ska användas inom en snar framtid är ju helt galet. Känns inte som det är längesen vi fick reda på att pyret börjat gro i min mage och nu räknar vi ner dagarna till det beräknade födelsedatumet som är om 26 (!) dagar.
 
Suddig mobilbild, men här är i alla fall magen i v. 32+5 (v.33).
 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0