Ett första farväl

Det är över två månader sedan jag uppdaterade här och jag känner att den här bloggen kommer ha en rejäl vila. Kanske slänger in ett inlägg då och då, men det kommer troligtvis inte att ske särskilt ofta. Även om jag är hemma mer än vad jag någonsin har varit betyder inte det att jag har mer tid att blogga. Jag lägger hellre min tid på Milton, som på fredag blir hela fyra månader! ♥ Det är helt galet. Om jag tyckte tiden gick fort innan, så är det inget i jämförelse hur fort tiden går nu! En vacker dag kanske jag tar upp skrivandet och bloggandet igen, men tills dess får den vila. Instagram (@rosellsara) uppdateras oftare för er som är intresserade.

Ta hand om er tills vi hörs igen! :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0